Jak psychika ovlivňuje hubnutí

16.09.2010 09:57

Věděli jste, že všechno začíná v hlavě? Tedy i hubnutí?

Prvním krokem ke krásnější postavě je ROZHODNUTÍ.

Pak je třeba vidět na začátku více pozitiv, které vám hubnutí přinese. Zde se všichni klienti dělí na dvě skupiny: ti úspěšní vyptrvají a dotáhnou hubnutí do vytouženého cíle a ti neúspěšní to při první přkážce vzdají a vrátí se k životnímu stylu, který je pro ně pohodlnější, leč vytoužené výsledky jim v žádném případě nepřinese - naopak, jejich váha narůstá a jejich zdraví se zhoršuje...

Velmi důležité je také se nezaměřovat se jen na hubnutí. Vypuďte z mysli, že chcete zhubnout. Pokud myslíte na hubnutí, pak řešíte jen hubnutí, ale ve skutečnosti nezhubnete. Je třeba se soustředit na postavu, jakou chcete mít. Je třeba se soustředit NA CÍL!

Vypuďte z mysli "tlusté myšlenky"! Říkají vám, že nemůžete zhubnout? Nemají pravdu! Tvrdí vám, že máte zpomalenou štítnou žlázu a že tudíž nikdy nezhubnete? Nemají pravdu! Přesvědčují vás, že všichni v rodině jsou tlustí a že proto nemůžete shodit ani kilo? Nemají pravdu! Uvěřili jste, že nadváhu máte v genech, a proto se zbytečně snažíte zhubnout, prostě se vám to nepovede? NEMAJÍ PRAVDU!!! Vaše pravda je to, čemu uvěříte! Pokud si dáte do hlavy, že zhubnete, tak se vám to podaří! Ať si říká kdo chce co chce!

Nabízím vám několik kroků k úspěchu:

1. Ujasněte si, jakou hmotnost chcete mít. Představujte si sami sebe, jak chcete vypadat. Najděte si fotografii, která vám nejvíce připomíná vás, jak chcete vypadat. Dejte si tu fotografii na místo, kudy často procházíte, třeba na ledničku.

2. Věřte, že získáte svou vysněnou váhu. Věřit je opravdu základ. Nadarmo se neříká: Víra tvá tě uzdravila.

3. Soustřeďte se na své pocity, ne na kila nebo centimetry. Je třeba, abyste byli sami se sebou spokojeni. Když tohoto docílíte, bude pro vás snažší zhubnout, protože na to nebudete tak soustředěni a vaše tělo díky pocitům spokojenosti bude spolupracovat samo na regulaci své váhy.

4. Udržte si motivaci. Uvědomte si celkovou změnu životního stylu, která bude následovat. Přijměte nový životní styl za ten jediný, díky kterému se budete lépe cítit a lépe vypadat. Rozhodněte se už nikdy se nevracet k životnímu stylu před hubnutím - protože ten vás dostal tam, kde jste a kde nechcete být.

5. Dávejte si reálné cíle. Nechtějte zhubnout 20 kilogramů za měsíc. Nahoru to také nešlo hned. Dejte si za cíl zhubnout desetinu své současné váhy. Jakmile se vám to podaří, odměňte se. Pak si spočítejte znovu deset procent z nové váhy a hubněte znovu... Každou dlouhou cestu musíte ujít krok za krokem. Nikdy neskočíte ze startu rovnou do cíle.

6. Využívejte podpory svého okolí. Podrží vás to. Ať už je to váš poradce, vaši nejbližší anebo přátelé... každý, kdo vás podpoří, pochválí a podrží, vás tím posune o další krok blíže k cíli. Každý sportovec podá vyšší výkon, když mu někdo fandí.

Chcete vědět víc? Navštivte naši online poradnu nejbližší středu večer. Přihlášení na úvodní straně.

Přeji vám hodně štěstí a pevné vůle na cestě k lepší kondici a ke krásnějším zítřkům. Zároveň se těším na naši společnou spolupráci, osobně, anebo v poradně. Štěpánka

 

—————

Zpět